Varukorg och behandling av beställning
Gå till sidan med den valda produkten. I rutan ”Tillgänglighet” kan du se om varorna kan beställas eller inte. Leveranstid anges i beskrivningen bredvid varje produkt. Välj önskat antal och klicka på knappen ”Köp”. För att göra en beställning, klicka på ”Varukorg”. Ange rabattkupongens nummer för att få rabatten. Klicka sedan på ”Till kassan”. På beställningssidan anger du den nödvändiga informationen. Välj ”Leveransmetod” och ”Betalningsmetod”. Bekräfta att du har läst villkoren genom att markera rutan bredvid ”Jag har läst och godkänner villkoren”. Kontrollera att beställningen är korrekt och klicka på ”Bekräfta order”.
Rabattkuponger
För att få rabatt kan du använda rabattkuponger. Använd rabattkuponger när du gör en beställning i varukorgen.
Betalningsmetoder
Banköverföring
När du har bekräftat din beställning får du en faktura till din e-postadress. När du betalar, var noga med att ange fakturanumret i förklaringen.
Bankuppgifter
Mottagarens namn: EMIKSON OÜ
Mottagarens kontonummer: EE132200221072117959
Mottagarens bank: SWEDBANK AS
SWIFT/BIC: HABAEE2X
Förklaring: fakturanummer
Betalning för beställningen kan göras via banköverföring inom 5 dagar efter beställningen. Din beställning kommer att annulleras om du inte har betalat inom 5 dagar. Beställningen kommer inte att behandlas förrän pengarna har mottagits på vårt konto.
PayPal, Mastercard, Visa
Dessa är snabba och säkra betalningsmetoder. Följ instruktionerna.
Var noggrann när du vid beställning anger uppgifterna, eftersom varuleveransens hastighet och bekvämlighet är beroende av att uppgifterna är riktiga.
Beställningsstatus
Alla registrerade kunder kan spåra sin beställnings status och historik. För att göra detta måste du logga in på ditt konto och klicka på ”Orderhistorik”.
Beroende på beställningen kan du se följande statusalternativ på sidan ”Orderhistorik”:
”Obetald” – Vi har tagit emot din beställning, men den har ännu inte betalats. Om banköverföring har valts som betalningsmetod måste betalningen göras inom 5 dagar, annars annulleras beställningen automatiskt.
”Väntande” – Vi har tagit emot din beställning, men den har ännu inte behandlats.
”Betald” – Din beställning är betald och kommer snart att behandlas.
”Under behandling” – Din beställning är under behandling, men den har inte skickats ännu. Om varorna inte finns i lager kommer vi att i en kommentar informera dig om de ungefärliga leveranstiderna.
”Skickad” – Din beställning har skickats. Vi kommer att informera dig om spårningskoden och paketets ungefärliga leveransdatum i en kommentar.
”Delvis skickad” – Din beställning har delvis skickats. Vi kommer att skicka resten av beställningen när vi har fått den från tillverkaren.
”Annullerad” – Din beställning är annullerad. Ytterligare information finns i kommentaren.
Efter varje statusändring får du ett e-postmeddelande.